Косме́тика

Косме́тика (від грец. κοσμητική — «мистецтво прикрашати», споріднене з «космос»)[1] — загальна назва засобів і речовин, що використовують для поліпшення зовнішнього вигляду або запаху людського тіла. До косметики входять: креми для тіла, лосьйони, порошки, парфумипомадилаки для нігтівтіні для повіктуш для вій, хімічна завивка, кольорові контактні лінзи, фарби для волосся, лак і гелі для волосся, дезодоранти, дитячі продукти, олії, солі для ванн та багато інших видів продукції. Їхнє використання має широке поширення, особливо серед жінок в західних країнах. Багато виробників розрізняють декоративну косметику та косметику для догляду за шкірою тіла. Більший попит має саме декоративна косметика.
У XX столітті виникло багато компаній і підприємств, що виробляють продукти для прикрашання і поліпшення запаху тіла людини. Деякі з них стали транснаціональними корпораціями.
Виробництво косметики зараз контролюється невеликою кількістю міжнародних корпорацій, які були створені на початку двадцятого століття, але розповсюдженням та продажем косметики займаються інші різноманітні компанії. Управління контролю за продуктами та медичними препаратами США, яке регулює косметику в США визначає призначення косметики як «створена для застосування на людському тілі для очищення, прикрашання, збільшення привабливості або зміни зовнішності без впливу на структуру тіла та його функції». Це широке визначення включає в себе будь-який засіб, призначений для використання як компонент косметичної продукції. Управління продовольства і медикаментів США, зокрема, виключило мило з цієї категорії.

Комментариев нет:

Отправить комментарий